woensdag 3 augustus 2011

The boys

Ik weet niet of het aan de vakantieperiode ligt maar er komt op dit moment weinig creatiefs uit mijn handen. Ik had me voorgenomen om in de vakantie te gaan experimenteren met verschillende materialen maar er is niets van gekomen en kan er ook verder nog niets van laten zien.

Wat ik wel kan laten zien is de layout die ik vorige week gemaakt heb voor The Scrappiest.

Nog anderhalve week vakantie en dan mogen de jongens weer naar school. Wat is deze vakantie snel voorbij gegaan. Hopenlijk krijgen we deze dagen ook nog wat mooi weer en kunnen we die dagen nog in het zwembadje doorbrengen.

3 opmerkingen:

Angelique zei

Leuk layout en wat een leuke sketch.

Het zal vast aan de vakantie liggen of het feit dat je niet in je ritme zit, hier komt er ook maar weinig uit mijn handen.

Groetjes Angelique

Sandra zei

Ik had hem al op het blog van The Scrappiest gezien! Hij is erg leuk geworden!
Geniet van de laatste vakantie week voor jullie. Nu hopen dat het weer nog wat beter gaat worden....

Thamar, zei

hoi hoi

William mag maandag alweer naar school wat vliegt de tijd he.Ach als alles weer zijn normale ritme heeft dan komt dat scrappen ook wel weer.
Ik heb ook weinig kunnen scrappen maar zie al uit naar volgende week als william weer optijd naar bed moet en de avonddiensten van Henk weer ingaan zodat ik weer heerlijk 'savonds kan gaan scrappen.

Gr thamar