donderdag 22 juli 2010

Komkommertijd



Zoals je ziet, genoeg nieuwe foto's overgehouden aan onze vakantie in Oostenrijk. We hebben 2 weken lekker genoten van het mooie weer, de omgeving en van elkaar. Wat wil je nog meer?
Ik ben inmiddels met een album begonnen van de vakantie maar mijn printer wil niet meewerken en ook het weer niet. Ik vind het zonde om met dit mooie weer in huis te zitten en buiten waaien al mijn spulletjes steeds weg. Er zit dus niets anders op dan geduldig wachten tot het wat minder weer wordt en ik binnen wat kan doen. Inmiddels ben ik in de avonduren druk bezig de foto's uit te zoeken en op maat te maken. Een hele klus maar moet toch gebeuren.

Verder kan ik jullie melden dat het nieuwe workshopprogramma bij Pien op de site staat. Ze gaat weer leuke projecten maken en zelf geef ik ook nog een workshop. Eind november zal ik jullie vertellen hoe je dit Disney album kunt maken.
Heb je zin om een van de workshops te volgen, kijk dan hier.

2 opmerkingen:

Natasja zei

Leuke foto's, Brigitte !

Waar zijn jullie geweest in Oostenrijk, vertel, vertel...

Groetjes, Natasja

Angelique zei

Dat ziet er allemaal heel erg lekker uit. Weer lekker veel foto's om te scrappen.

Grtjes Angelique