donderdag 27 mei 2010

Grow, Laugh, Love

Ook al heb ik me al een tijdje niet meer laten horen hier op het blog, betekend dat niet dat ik in de tussentijd niets gedaan heb. De afgelopen weken ben ik erg druk geweest met mijn workshops voor Pien's online workshop weekend (POWW). 8 workshops verdeeld over het hele weekend. Van deze 8 workshops heb ik er 2 gemaakt, de stempelworkshop en het minialbum. Helaas mag ik ze hier niet laten zien en zullen jullie het met een sneak moeten doen.
(Stamps, stamps, stamps)


(minialbum)

Ook ben ik hard bezig met het album voor Pien's album track volgend weekend in Belgie. Ook hiervan kan en mag ik nog niets laten zien omdat we eind juni deze album track ook nog in Utrecht gaan geven. Maar wie weet na die tijd.

Wat ik wel kan laten zien is de layout die ik vanavond gemaakt heb voor Magpie Club. Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier meegedaan heb met de maandelijke schetsen en had nog een mooie foto liggen van Koen die ik hiervoor goed kon gebruiken.

Koen moet altijd even ruiken als hij mooie bloemen ziet staan. Zo ook bij dit perk bloemen aan de kant van de weg in Mallorca.

4 opmerkingen:

Sandra zei

oh Wat een leuke lo en de POWW komt vast goed. De sneak van het mini-album beloofd heel wat!

Teresa Jaye zei

Brigitte, I saw your layout on the Magpie blog and just wanted to stop in and tell you how much I love it. The photo is awesome and you have showcased it beautifully with the papers and embellishments you chose for your layout.

Natasja zei

De sneaks en de layout zien er super uit, Brigitte ! Veel succes met het geven van de workshops !!

Sheri Twing zei

Followed you from the Magpie Blog. Love your layout. The colors and papers are beautiful!