donderdag 30 juni 2011

The Sweet life

Zo eindelijk weer toegang tot mijn blog. Ik weet niet precies wat er aan de hand was maar blogger had er geen zin meer in en verschafte mij geen toegang tot mijn blog. Zouden ze weten dat ik er op dit moment eigenlijk geen tijd voor heb en dat ik druk bezig ben met de voorbereidingen van de komende vakantie. De jongens moeten nog 1 ochtend naar school en dan zit dit schooljaar er weer op. Bart gaat volgend jaar naar groep 2 en Koen mag door naar groep 5. Verder veranderd er niet zoveel voor de jongens. Ze zitten op een kleine school waar niet zoveel variatie in leerkrachten is dus hebben ze allebei volgend schooljaar weer dezelfde juf. Dit vinden ze helemaal niet erg.

De laatste tijd zijn er niet veel schetsen op mijn blog verschenen maar ik heb er toch nog eentje om te laten zien.
Zo af en toe leent Koen mijn compact camera wel eens en gaat dan buiten "op pad" met de camera op zoek naar mooie dingen. Dit keer was hij samen met Bart gaan kijken en toen ze deze moeder eend met jongen zagen hebben ze eerst een tijdje plat op hun buik in het aardappelland gelegen om ze te bekijken voordat ze de foto maakten. Koen was maar wat trots toen hij zag dat ik zijn foto voor deze layout ging gebruiken. Misschien een fotograaf in de dop.

5 opmerkingen:

Sandra zei

Mooi foto! goed gedaan Koen!
Ook een leuke uitwerking van de schets Brogitte!

Succes met de laatste dag morgen en een hele fijne vakantie!
Wij moeten nog 3 weken.....

Natasja zei

Nice Picture, Koen !

Ik vond het al zo stil bij je..

Heel herkenbaar.., Jaimy en Jennifer gaan ook vaak samen op pad om wat mooie kiekjes te maken..
Heerlijk! Onze kids zijn erg aan vakantie toe, en dan op naar groep 2,3 en 8!! Whaaaaaaaaahh !

Annemarie zei

Hey Koen en natuurlijk ook een klein beetje Bart,

Wat een mooie foto!! Leuk hoor dat je foto's maakt die mamma dan kan scrappen!

Groetjes Annemarie

Lynette Jacobs zei

Sorry to hear that you are having blogger problems...hope it gets sorted soon.

Lovely take on the sketch.

Thamar, zei

hoi hoi

erg gave LO en die foto is prachtig.
Jij zit goed met zo'n fotograaf in de familie.
Gr Thamar