woensdag 3 februari 2010

Roze

Sorry Natasja, maar mijn layouts staan nog niet op de site van The Magpie Club. Nog even geduld en dan kan ik hem laten zien.

Van de week kreeg ik de nieuwe kit van Dolls en die was ook helemaal roze. Niet echt mijn kleur maar gelukkig had ik hier nog foto's liggen van 2 schattige meisjes. Een layout met deze kit was dan ook snel gemaakt. Deze keer heb ik gebruik gemaakt van een schets van The Scrappiest. Eindelijk had ik tijd gevonden om een keertje mee te doen met deze schetsen. Iedere keer geven deze schetsen me zoveel inspiratie maar de tijd ontbreekt om er iets mee te doen. Wie weet komt dat nog.
Op de foto's zie je de schattige meisjes van Angelique en Natasja tijdens hun balletles. Zo schattig om te zien.
Angelique, deze komt een keertje jouw kant uit!

8 opmerkingen:

Angelique zei

Wat een leuke layout Brigitte. Wat heerlijk roze ;-). De foto's had ik nog niet gezien en zijn erg leuk. Ik had deze site inmiddels ook gevonden, maar nog geen tijd en gehad om wat met de sketch te doen. Hij is erg leuk.

Groetjes Angelique

Sandra zei

een hele mooi lo en inderdaad heel veel (mooi) roze!

Lisa in Texas zei

Love the all the pink, beautiful layout!

Laurel zei

Beautiful, thanks for playing at The Scrappiest!

Natasja zei

Hoi Brigit,

De layout van de meiden ziet er in ieder geval lekker zoet uit !!

Tere Azua zei

Gorgeous!! I love the colors!!!

Kim zei

beautiful! love the pink and red!

Liz Chidester zei

Another adorable LO!! You've got major talent!