donderdag 28 januari 2010

Een goed begin

Een goed begin van het nieuwe jaar alleen niet wat bloggen betreft. Ik neem me iedere keer voor er eens voor te gaan zitten maar dan komt er weer iets anders tussen. Maar vanavond moest het er maar eens van komen.

Het goede begin slaat op het bericht dat ik begin januari kreeg. Ik had op de valreep meegedaan aan de december schets challenge van Magpie Club en tot mijn verrassing heb ik gewonnen met deze layout.
Als prijs mocht ik guest designer zijn voor de maand februari. Ik kreeg een kit thuisgestuurd en met deze kit heb ik 3 layouts gemaakt. (Thanks Tara for the great kit and I really enjoyed playing with it.) Helaas Natasja en Angelique, ik kan er nog niets van laten zien maar heb wel een sneak van jullie meiden voor jullie.

De hele layouts zal ik begin februari op mijn blog zetten.

Ik had de smaak weer helemaal te pakken en heb gelijk ook maar mijn layout gemaakt met de januari schets. Julie Bonner heeft ook deze keer weer een een inspirerende schets gemaakt


en dit is wat ik ervan gemaakt heb.

3 opmerkingen:

Angelique zei

Ik zie lieve balletschoentjes, nou dat moet natuurlijk een hele leuke layout geworden zijn ;-). Ik ben heel benieuwd, gelukkig is het al bijna begin februari. Je hebt weer een leuke layout gemaakt.

Groetjes Angelique

Natasja zei

Ook ik ben heel erg benieuwd !! Je layout is echt leuk!

Groetjes, Natasja.

Sandra zei

Wat leuk Brigitte! Ziet er allemaal mooi uit weer!
En die schets die sla ik even op..... Ik heb al weer een idee!