zondag 12 juli 2009

Scrap the boys

Een tijdje geleden had ik Natasja al eens een tip gegeven om eens te kijken op de site van Scrap the boys. Een challange blog alleen voor layouts over jongens. Maar als je ook meisjes layouts wil maken kun je natuurlijk ook kijken bij Scrap the girls.

De challange voor juni was "Boys and their toys" en je mocht alleen gebruik maken van rood, zwart en 1 andere kleur. Het was voor het eerst dat ik mee deed aan deze challange en dit heb ik gemaakt.

Toen de nieuwe challange bekend gemaakt werd had ik meteen een idee welke foto ik wilde gebruiken alleen ontbrak het me nog aan tijd. Je moest dit keer de titel beginnen met "Real boys (men) don't....." en de foto moest iets vrouwelijks hebben.

Vandaag was het weer niet zo lekker en ben ik mijn lekker mijn hobbykamer in gedoken. Eerst heb ik wat met UTEE en de melting pot zitten spelen. Ik heb verschillende techniekjes uitgeprobeert en als laatste heb ik 3 sterretjes gemaakt. De sterretjes vond ik zo goed gelukt dat ik ze gelijk op een layout wilde gebruiken en van het een kwam het ander met als gevolg mijn layout voor de juli challange van Scrap the boys.
Zo tijd om weer verder te gaan spelen.

3 opmerkingen:

Angelique zei

Wat een leuke LO's heb je gemaakt. Stoer en een heel klein beetje vrouwelijk ;-).

Grtjes Angelique

Natasja zei

Wat een super layouts !
Het is leuk om te zien dat je ook wel eens free-style scrapt.
Meer, meer !!

Gaaf die sterretjes met UTEE !

Groetjes, Natasja.

Sandra zei

Wat een supergave lo! Ik ben nog aan het denken voor een lo voor deze uitdaging en dat valt nog niet mee....

Groetjes Sandra