woensdag 7 maart 2012

Nieuw begin

Een nieuwe maand, een jaartje ouder, de eerste lammetjes die weer in de wei huppelen, een voorzichtig zonnetje, de hoogste tijd voor een nieuwe start. Na een aantal drukke weken en trieste familie omstandigheden wil ik nu toch weer proberen het bloggen op te pakken.

Ik hoop ook binnenkort het scrappen weer een beetje op te pakken maar voor nu heb ik nog een mini album dat ik jullie kan laten zien. Een deel van het album heeft al op de site van Pienuts gestaan maar hier is het helemaal. Het is gemaakt van papieren enveloppen en het geweldige winter papier van Little Yellow Bicycle, "Winter Twig".

6 opmerkingen:

Els zei

Wauw wat een prachtig mooi album en wat veel leuke details zitten erin. Leuk dat dit album van enveloppen is gemaakt. Erg leuke stempels zitten er in.
Groetjes Els

Sandra zei

Fijn dat je er weer bent! Ik had het album al gezien bij Pienuts maar mooie dingen zie ik graag vaker :-)

Thamar, zei

mooooooooooi
mooooooooooi
mooooooooooi
echt super geworden.
Leuk dat je weer een keer in blogland bent.

gr Thamar

Katrien zei

Hoi Brigitte,
Leuk om nog iets nieuws te zien op jouw blog! Hopelijk volgen er nog vele.
Vele groeten, Katrien

Anoniem zei

een plaatje dit album...
Ik moet de schaatsfoto's ook nog inplakken en zie veel ideetjes hier!

groetjes Susanne

Irene zei

Erg mooi album!