zaterdag 17 december 2011

Trim the tree

Heel langzaam kom ik weer een beetje in mijn ritme. De afgelopen maanden heb ik vooral op het net zitten kijken naar al het moois dat er voorbij kwam en vooral Pinterest heeft een goede aan mij. Wat kun je daar een hoop mooie en leuke dingen vinden, genoeg inspiratie. Nu nog achter die computer vandaan en iets gaan doen.

Tijdens het surfen op het net kwam ik ook een schets uitdaging tegen op Scrap 365. Ik heb een paar foto's geprint en ben aan de slag gegaan met dit resultaat.

Nu maar hopen dat er weer een beetje regelmaat in komt.

2 opmerkingen:

Natasja zei

Heel herkenbaar !! Hier gaat het even ook niet zoals het moet gaan, misschien moeten we eens een bakkie doen en proberen alles weer op te pakken :)!

Thamar, zei

hoi hoi

echt helemaal kerst erg leuk