zondag 10 april 2011

De Ontdekhoek


Hij staat weer op het blog, de nieuwe Schetsuitdaging van Pien's Atelier.

En dit is mijn uitwerking ervan. In februari zijn allebei de jongens met school naar de Ontdekhoek geweest in Rotterdam. Helaas kon ik met Bart niet mee maar bij Koen mocht ik wel mee om te rijden. En als je daar dan toch bent dan kan ik het niet laten om ook af en toe even een foto van hem te maken. Samen met zijn vriend Gijs is hij de hele morgen druk bezig geweest met de verschillende projecten. Hij vond het geweldig en wil zeker nog eens terug.

5 opmerkingen:

Sandra zei

Mooie uitwerking Brigitte! Echt een lo van jou!

Thamar, zei

hoi hoi

Hij is erg mooi geworden.
heb je niet lekker in de zon gezeten?
Druk met scrappen.

Fijne avond

gr Thamar

Natasja zei

Ziet er goed uit, Brigitte. Ik had ook al gehoord dat we daar een keer naar toe moeten met de kids..

rita zei

Leuke kleurtjes mooie layout groetjes Rita

Jennifer Shaw zei

Wow!! What an amazing and striking LO!! The borders of black are the perfect touch!