zaterdag 5 februari 2011

Blinde Scrap

Op het forum van Pien's Atelier heb ik meegedaan aan een Blinde Scrap.


Aan de hand van de beschrijving van een bestaande layout moesten wij onze eigen layout maken zonder van te voren het origineel te zien.

Dit was de omschrijving;
- afmeting 12x12 inch. Basis is een vel cardstock
- foto is gemat en voorzien van een lintje
- onderaan de foto zijn de nodige embelishments geplaatst
- titel staat onder de foto maar rechts uitgelijnd
- rechts van de foto en aan de onderkant zijn vierkantjes geplaatst, in totaal 10
- vierkantjes zijn van design papier en sommigen voorzien van embelishments
- sommige vierkantjes zijn gebruikt voor hidden journaling.

Ik heb me niet helemaal aan de omschrijving gehouden omdat dat in mijn layout niet zo mooi uitkwam maar dit is hem geworden.



In november ben ik samen met Regina, Donja, Marsha en Annemarie naar Parijs geweest. We hebben daar een dag in Disney rond gelopen en de dag erna zijn we naar een grote hobby beurs geweest. Erg leuk en gezellig maar ontzettend druk allemaal. Maar zeker voor herhaling vatbaar.

Gisteren is er een nieuwe omschrijving voor februari op het forum gezet. Eens kijken wat we daarvan kunnen maken.

3 opmerkingen:

Annemarie zei

Hij is leuk zeg!!
En dat weekendje Parijs was zeker leuk en gezellig.

Sandra zei

Wow Brigitte wat een mooie uitwerking!

Elvy zei

Ik hoop dat je de februari omschrijving ook weer gaat doen! Eerlijkheid gebied me te zeggen dat jouw uitwerking me behoorlijk heeft geïnspireerd toen ik met mijn eigen uitwerking bezig was.