woensdag 15 september 2010

Hello!

Afgelopen maandag stond de nieuwe schets van The Scrappiest weer op de site. Helaas door omstandigheden was ik iets te laat met inzenden zodat hij niet op de site kon. Maar ik wil jullie hem niet onthouden en toon hem dan maar hier.

Ook hebben jullie de twee eerdere layouts die ik voor The Scrappiest gemaakt heb nog van me tegoed.

Deze is van vorige week;

Bart moet altijd even kijken in de spiegel of hij met zijn tong zijn neus aan kan raken.

En deze is van de week ervoor;

Voor het eindfeest op school werden alle kleuters omgetoverd tot kabouter. En daar hoort natuurlijk ook een rode neus bij.

Wil je zelf ook eens meedoen en kans maken op een mooie prijs of wil je gewoon zien wat de andere DT leden gemaakt hebben met de schets, neem dan eens een kijkje op de site van The Scrappiest.

3 opmerkingen:

Monique Liedtke zei

Wat zijn ze weer gaaf!! Vind vooral die met de rode neus errug leuk!! Ik was afgelopen week ook iets te laat met mijn layout dus de mijne staat er ook niet op :-(
Volgende keer beter!
Groetjes,
Monique

Natasja zei

Ze zien er weer erg gaaf uit !!

Groetjes, Natasja.

Sandra zei

Geweldig leuk! De rode neuzen is erg leuk inderdaad!