zondag 27 september 2009

Me want cookie

De afgelopen tijd heb ik voornamelijk recente foto's gebruikt om mee te scrappen en de voorraad oude die er nog lagen bleef onveranderd. Gisteravond heb ik die voorraad er eens bij gepakt en ben pakketjes gaan maken van foto's met gelijk papier erbij. En ik moet zeggen, het werkt wel lekker zo. De eerste layout is af, nog velen te gaan.

Toch wel leuk om gelijk weer eens die oude foto's van Koen te zien. Hier op de foto is hij net 7 maanden oud en geniet van een van de eerste koekjes die hij mocht eten. Als je dan bedenkt dat hij nu helemaal niet meer zo dol is op koekjes!!!

3 opmerkingen:

Angelique zei

Leuke layout heb je gemaakt van Koen. En wat heerlijk om dan weer met oude foto's te werken. Ik begin deze week aan de layout voor in jou CJ. Ik heb hele leuke foto's uitgezocht en ik heb er leuk papier bij, ik weet al helemaal wat ik wil doen. Nu nog even naar dat potje tijd zoeken en ik kan van start ;-).

Grtjes Angelique

Sandra zei

Leuke lo Brigitte! Brengt me weer op ideeen!

Groetjes Sandra

Natasja zei

Heel herkenbaar die foto's !
Alleen justin vind de koekjes nu ook nog zo lekker !!
Ben benieuwd naar je volgende layouts...