dinsdag 16 juni 2009

Iets heel anders

De mensen die mij kennen zullen hier van opkijken maar zo af en toe wil ik ook nog wel eens iets roze scrappen. Naast alle jongens layouts zit er dan toch ook nog wel een vrouwelijke touch tussen.



Toen de rozen in de tuin weer in bloei kwamen vroegen ze er gewoon om om gefotografeerd te worden en natuurlijk moest dat ook gelijk verwerkt worden in een layout. Aan de hand van een schets van 52 sketches...52 weeks ben ik aan de slag gegaan. Met dit als resultaat.

Het kanten randje om de foto is gemaakt van een taartkleedje en dit heb ik bewerkt met Glimmer Mist. Tijdens het drogen met de heattool zat ik even niet op te letten, wat resulteerde in bruine schroeiplekken in het kleedje. Dit gaf eigenlijk wel een mooi effect en nu lijkt het net of het bewust met bruine inkt is gedaan. Een geluk bij een ongelukje dus.

Zo nu ga ik weer verder met het album waar ik tijdens het gezellige Pien weekend aan begonnen ben. Regina had een workshop voorbereid maar tijdens het weekend heb ik er eigenlijk niet zoveel aan gedaan. Een verslag van het weekend met foto's kun je trouwens terugvinden op het blog van Regina en Marsha.

1 opmerking:

Angelique zei

heerlijk he?! dat roze. Wat een mooie rozen heb je gefotograveerd. Een hele mooie LO Brigitte, je mag wel vaker roze scrappen ;-).

Grtjes Angelique