zaterdag 16 mei 2009

Schetsen

Niet altijd heb ik een idee voor een layout bij mijn foto's en dan vind ik het heerlijk om aan de hand van een schets de layout te maken. De ene keer precies volgens de schets en een andere keer is de schets het begin en geef ik daarna toch mijn eigen draai eraan.

Onlangs tijdens het surfen op het web stuitte ik op de site van 52sketches...52weeks een leuke site met iedere week een nieuwe schets. Vanaf week 17 ben ik aan de slag gegaan en dit zijn tot nu toe de resultaten.Schets 18 Schets 19
Maandag komt er weer een nieuwe schets online en de resultaten daarvan komen binnenkort wel weer hier op het blog te staan.

Groetjes

Brigitte

2 opmerkingen:

Angelique zei

Leuke schetsen Brigitte en je hebt er leuke uitwerkingen van gemaakt. Ik ga ook eens op die site kijken.

Grtjes Angelique

Anoniem zei

Hey blogger! En wat ben je productief!!! Mooie lay outs hoor!